عضاء کلینیک مغز و اعصاب بزرگسالان متشکل از متخصصین مغز و اعصاب و گروه توانبخشی می باشند که تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند بهترین خدمت را به مراجعین ارائه دهند . از جمله بیماریهای که در این کلینیک مورد تشخیص و درمان قرار می گیرند عبارتند از :

سردرد ( میگرن ، سردرد تنشی ، سردرد کلاستر ) ، تشنج ( صرع ) ، کما ، اختلال هوشیاری ، دمانس ، آلزایمر ، اختلالات حرکتی ( پارکینسون ، ترمور ، دیستونی ، تیک ، کره ، آتتوز ، حرکات کلیشه ای و استریوتایپی ، آتاکسی و اختلالات راه رفتن ) ، هانتینگتون ، نارکولپسی ، اختلالات تعادلی ، سرگیجه ، وزوزگوش ، اختلالات بلع ، بیماریهای عروقی مغز ، سکته مغزی ، اختلالات حرکتی اندامها ، اختلالات خواب ، مولتیپل اسکلروزیس ، سندرم پای بیقرار ، مشکلات عصبی – عضلانی ، دیسکوپاتی ، درد ستون فقرات .

در این کلینیک همچنین بخشهای مختلفی وجود دارد که به صورت تیمی فعالیت می نمایند :

۱– بخش اختلالات حرکتی :

در این بخش متخصصین مغز و اعصاب , روانپزشکی و توانبخشی حضور دارند که بیماران با اختلالات حرکتی مثل بیماری پارکینسون ، ترمور ، دیستونی ، تیک ، کره ، آتتوز ، حرکات کلیشه ای و استریوتایپی ، آتاکسی و اختلالات راه رفتن را ویزیت می نمایند .

هدف این بخش مراقبت از این بیماران جهت به حداقل رساندن ناتوانی و به حداکثر رساندن کارایی و عملکرد است .

مشکلات روانپزشکی مثل افسردگی ، اضطراب ، مشکلات شناختی و سایکوز ناتوانی همراه با بیماری پارکینسون را افزایش می دهند . با این وجود ، درمان صحیح این شرایط در مبتلایان به بیماری پارکینسون عملکرد و کیفیت زندگی را بهتر می کند .

۲- بخش حافظه و آلزایمر :

این بخش که پل ارتباطی بین کلینیک مغز و اعصاب و روانپزشکی می باشد ، ارزیابی و درمان بیمارانی که حافظه و شناخت در آنها دچار مشکل شده است صورت می گیرد از جمله اقدامات درمانی که در این بخش صورت می گیرد استفاده از دستگاه تحریک مغناطیسی مغز می باشد .